Reparatieverzoek Wanneer u een reparatieverzoek heeft, dient u dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken. Zonder schriftelijk reparatieverzoek, geen reparatie!U kan ook middels onderstaand formulier de klacht aan ons door geven. Voordat u dit formulier verzendt dient u eerst uit te zoeken of het gebrek door u of door ons verholpen dient te worden. Heeft u hierover vragen dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken tijdens kantoortijden (09:00 uur tot 17:00 uur) op telefoonnummer 071-7676282. Als de reparatie door de verhuurder uitgevoerd dient te worden dan zal er na registratie van het reparatieverzoek contact met u worden opgenomen om een afspraak te maken tot herstel.Wanneer de reparatie door u als huurder uitgevoerd dient te worden dan dient u dit zelf te verhelpen, danwel een derde opdracht geven om het gebrek voor u te verhelpen. Naam * Straatnaam * Huisnummer * Postcode * Woonplaats * Telefoon 1 * Telefoon 2 Email * Vermeld u bij de omschrijving zo duidelijke mogelijk de plaats en het aard van gebrek. Omschrijving van uw reparatieverzoek * Bijvoegen foto