Reparatieverzoek

Wanneer u een reparatieverzoek heeft, dient u dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken. 

Zonder schriftelijk reparatieverzoek, geen reparatie!
U kan ook middels onderstaand formulier de klacht aan ons door geven. Voordat u dit formulier verzendt dient u eerst uit te zoeken of het gebrek door u of door ons verholpen dient te  worden. Heeft u hierover vragen dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken tijdens kantoortijden (09:00 uur tot 17:00 uur) op telefoonnummer 071-7676282.

Als de reparatie door de verhuurder uitgevoerd dient te worden dan zal er na registratie van het reparatieverzoek contact met u worden opgenomen om een afspraak te maken tot herstel.
Wanneer de reparatie door u als huurder uitgevoerd dient te worden dan dient u dit zelf te verhelpen, danwel een derde opdracht geven om het gebrek voor u te verhelpen.

 








Vermeld u bij de omschrijving zo duidelijke mogelijk de plaats en het aard van gebrek.


Al decennia lang de verhuurder en ontwikkelaar van eengezinswoningen, appartementen, winkels, bedrijfs- en kantoorruimten en garages in de regio Duin & Bollenstreek.